Wycieczka klasy IIIC
Dodane przez Admin_R dnia
W dniach 12-13 czerwiec 2017 roku klasa III c była na wycieczce w Trójmieście. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od wizyty w EDU Parku w Gdańsku. Robiliśmy tam różne doświadczenia chemiczne. Kolejnym punktem naszej wycieczki był koncert organowy w Katedrze Oliwskiej. Po obiedzie pojechaliśmy do Gdyni. Tam na Skwerze Kościuszki oglądaliśmy statki: okręty wojenne i piękne żaglowce. Kupowaliśmy pamiątki i lody. Pierwszy dzień wycieczki zakończyliśmy na plaży. Moczyliśmy nogi w morzu, zbieraliśmy muszelki i bawiliśmy się na placu zabaw. Noc spędziliśmy w Młodzieżowym Schronisku w Gdańsku. Było tam bardzo przyjemnie, po smacznej kolacji poszliśmy spać. Następny dzień rozpoczął się od śniadania , potem pakowanie i wyjazd w dalszą podróż. We wtorek odwiedziliśmy ZOO w Oliwie. Podziwialiśmy różne zwierzęta zamieszkujące ten Ogród Zoologiczny. Następnie pojechaliśmy do Gdańska. Tam po obiedzie w Domu Harcerza zwiedzaliśmy Gdańsk. Pan Robert – przewodnik pokazał nam wspaniałe zabytki Gdańska. Zmęczeni, ale zadowoleni z naszej wycieczki wróciliśmy wieczorem do Śliwic.